Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#hallgatottsági adatok

Kult BI

Vakrepülésben a Petőfi rádió

Miközben június elsejétől alapvetően megváltoztatták a Petőfi rádió műsorstruktúráját, a közszolgálati adónak lényegében fogalma sincs, hogyan érintette a hallgatottságot ez a lépés. Iparági híresztelések drasztikus csökkenésről szólnak, az MTVA azonban azt állítja nincsenek adatok, ha meg adat nincs, akkor rossz adat sincs, ergo a pletykák alaptalanok.

Itthon M. László Ferenc

Nagyon szereti a Nyerges-közeli rádiókat a Szerencsejáték Zrt.

A kormányzati kampánypénzek és állami cégek rádiós reklámköltéseinek közel fele a fideszesként elkönyvelt nagyvállalkozó, Nyerges Zsolt rádiójához, a Class FM-hez folyik be már a második éve. A legnagyobb állami reklámozó, a Szerencsejáték Zrt. rádiós reklámkiadásainak 82 százalékát, 580 millió forintot költött tavaly a Danubius egykori frekvenciáján sugárzó rádióra. Közben a vetélytárs, a Székely Gábor volt SZDSZ-es politikus tulajdonába került Neo FM nagy bajban van, ha nem rendezi a díjtartozásait a Médiatanács felé, napokon belül lekapcsolhatják. A Sláger utódja idén egyetlen fillér állami reklámpénzt nem kapott. Közben a médiahatóság teljesen átírta a 2009-ben politikai botrányok közepette készült szerződést a két rádióval, jelentősen csökkentve a fizetendő éves díjukat.

Itthon MTI

Nem a Petőfi a legnépszerűbb közrádió

A nyár első hónapjában is a Kossuth Rádió volt a leghallgatottabb magyar rádió. A közszolgálati csatornát naponta átlagosan 1 millió 702 ezren, hétköznaponként pedig átlagosan 1 millió 848 ezren választották, 300-400 ezerrel többen, mint más rádiókat - tájékoztatta a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) kedden az MTI-t.

Kult hvg.hu

Már nem Bochkorék a leghallgatottabbak

„Hallgatottsági háború” dúl a két új kereskedelmi rádió, a Neo FM és a Class FM között. A közszolgálati rádió mindkét nagy kereskedelmi adót megelőzi.